• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Northmill Bank - Vi garanterar dig sänkt ränta*

J

Jopii

Gäst
Poäng: 0
Jag har 800,000 ca i årsinkomst. Ca 100,000 underskott. Blanco på strax under miljonen. Inga anmärkningar eller annat konstigt. Fast anställd och inga barn, billig hyra, bott länge samma adress. Kalkylen går ihop.

Blev avslag.

Tänkte det ger er andra en hint i alla fall.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Finsliparn

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
20 Januari 2020
Meddelanden
136
Mottagna reaktioner
43
Poäng
157
Var själv skeptisk mot Northmill här från tidigare erfarenheter. Men hade 18 nytagna FF och 12,92 riskprognos där jag skulle behövt vänta 11,5 månad för att Söka vettigt lån. Fick precis 50 000 beviljat med garanterat sänkt ränta så kan med detta betala av ett kreditkort, klarna men även ett lån med 6% ränta. Skickat in kopia på fakturor. Återkommer imorgon med bekräftelse på om det verkligen gick. Kändes orimligt att sänka mina räntor , där snittet lån på 10% ränta med så dålig uc men vi hoppas det går vägen
 

No1knows

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
28 Januari 2020
Meddelanden
152
Mottagna reaktioner
50
Poäng
177
Jag har 800,000 ca i årsinkomst. Ca 100,000 underskott. Blanco på strax under miljonen. Inga anmärkningar eller annat konstigt. Fast anställd och inga barn, billig hyra, bott länge samma adress. Kalkylen går ihop.

Blev avslag.

Tänkte det ger er andra en hint i alla fall.
Hörde du dig för med northmill innan du sökte? Om dom tyckte du hade goda chanser?
 

No1knows

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
28 Januari 2020
Meddelanden
152
Mottagna reaktioner
50
Poäng
177
Var själv skeptisk mot Northmill här från tidigare erfarenheter. Men hade 18 nytagna FF och 12,92 riskprognos där jag skulle behövt vänta 11,5 månad för att Söka vettigt lån. Fick precis 50 000 beviljat med garanterat sänkt ränta så kan med detta betala av ett kreditkort, klarna men även ett lån med 6% ränta. Skickat in kopia på fakturor. Återkommer imorgon med bekräftelse på om det verkligen gick. Kändes orimligt att sänka mina räntor , där snittet lån på 10% ränta med så dålig uc men vi hoppas det går vägen
Inkomst? Blanco?
 
R

Roggan

Gäst
Poäng: 0
Om man har en 2 år gammal missbrukad kredit hos annan långivare men i övrigt bra Uc mm. Är man då körd hos er med lån eller?
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Hur ser ni på överbelånad jämfört med inkomst? Hade behövt sänka mina räntekostnader.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp